Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Acil Aşk Aranıyor 23.bölüm fragmanı

Publié le par dizitutkunu

acil aşk aranıyor 23.bölüm
acil aşk aranıyor 23.bölüm

Acil Aşk Aranıyor 23.bölüm fragman seyredin Acil Aşk Aranıyor 23.bölüm fragman 18 kasım Acil Aşk Aranıyor 23.bölüm fragmanı Çarşamba Seyret Normalde bir tablo görsen ki ya bu ne habersin boyaları atmışlar, ama Deseler ki sana bunu bu öyle alelade boydan asılması değil mi? Koskoca Picasso'nun tablosu bu Acil Aşk Aranıyor 23.bölüm fragmanı 18 Kasım Çarşamba 3 milyon dolar ediyor tablonun yanından geçmeye korkarsın yani geçerken tüyleri diken diken olur yani kaç milyon dolarlık yanına geçiyorum ben o kadar para etmez. Falan da mahalleye toplanan kadar para etmez ama işte bu tablo bu kadar değerli niye sanatkarının tanıdık şimdi o sanatkar sanat filminde, Acil aşk aranıyor 23.bölüm fragmanı ne kadar ne seviyede olduğunu düşünen deli Alemleri yaratan o Picasso'nun değil. Onun milyon kat daha güzellerini canlılarını yapan Hz Allah'ın ve tanınmasıyla insanı bahçesine, kadar değişen bir tane üzüm salkımını üzüm salkımı böyle bakalım Allah u ekber Maşallah üzüm salkımı yaşındaki sana sabah falan ben böyle Çıldırıyorum ya bana mı numara yapıyorlar. Malatya trafik herhalde Hani diyorum. http://www.acilaskaraniyor.com/2015/11/acil-ask-araniyor-23bolum-fragmani.html

Commenter cet article